petak, 6. siječnja 2012.

Božićni aranžman


Česti boravak u prirodi ostavio je posljedice: malo za promjenu, odlučila sam napraviti aranžman koji će zamijeniti adventski vijenac. Kao osnovu sam uzela manju cjepanicu sa korom i stabilnu sa donje strane (da se ne bi izvrnilo!). U šetnji sam sakupila razno bilje i crne bobice, a posušila sam kriške naranče. s obje strane cjepanice širokom neupadljivom vrpcom sam dodala još koju grančicu kako bih proširila površinu aranžmana, a zatim pištoljem za vruče ljepljenje dodavala i kombinirala sve elemente koje sam sakupila. Kad je aranžman složen poprskala sam ga nepravilno zlatnim sprejem. Još samo nedostaju svijeće!
Odlučila sam se koristiti lučicama i napraviti vlastite svijećnjake. Dok je mama pekla razne kekse ja sam radila svijećnjake od tijesta. Tanko razvaljano sam modlama oblikovala u zvijezde i sušila na niskoj temperaturi. Kad je tijesto bilo suho obojala sam ga vodeni bojama. Slagala sam svoje svijećnjake tako što sam kao donju stranu stavila zvijezdu, na nju pričvrstila lučicu i na lučicu zvijezdu s otvorom u veličini lučice.

2 komentara: