petak, 23. studenoga 2012.

Moj organski vrt

Jesen je već debelo uhvatila maha i temperatura se spustila ispod 10, a mene napada panika! Žene su odavno posadile salatu i luk i čeešnjak i koješta, a ja ni zemlju nisam pronašla a kamoli obradila i pripremila!
ma ipak sam pronašla rješenje! Kako nemam vlastitu kuću ni imanje (podstanar sam) uspjela sam sa stanodavcima naći zajedničko rješenje. Na komadiću zemlje (10 ak kvadrata) do prije nekoliko godina bio je mali vrt koji je onda zatravnjen. Prošlih dana je meni najdraža muška osoba odradila fizički zahtjevniji dio posla: preštihao je plitki sloj zemlje. Na tako obrađenu zemlju ja sam prostrla sloj salme za koji ne mogu reči koliko je tanak ili debeo - to ćemo vidjeti na proljeće :)


Ovako to sad izgleda! U gornjem desnom kutu je grm lijeske koji bi mi mogao praviti sjenu, ali to ću rješavati u hodu. Novonastali vrt se proteže u pravcu sjever - jug. Lješnjak je na jugu!

Salatu sam posadila uz sjeverni rub gredice koji je nepravilnog oblika. češnjak je dobio mjesto nedaleko od salate, a špinat se sakrio južnije.


Nema komentara:

Objavi komentar